سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه هدست بلوتوث را به موبایل اندرویدی متصل کنیم

چگونه هدست بلوتوث را به موبایل اندرویدی متصل کنیم

 

 

چگونه هدست بلوتوث را به موبایل اندرویدی متصل کنیم

اتصال هدست بلوتوث ، روش اتصال هدست بلوتوث
شاید شما هم بخواهید بدانید که هدست بلوتوثی که خریداری کرده اید به چه صورت به موبایل اندرویدی قابل اتصال است ؟ دو روش متفاوت برای متصل کردن هدست به موبایل را در این بخش بیاموزید.

نحوه اتصال هدست بلوتوث به موبایل

اگر می خواهید برای برقراری تماس های تلفنی خود از هدست بلوتوث استفاده کنید باید بدانید یکی از مزایای هدست بلوتوث این است که , شما در حین رانندگی به راحتی میتوانید بدون نگران بودن برای تصادف صحبت کنید. با داشتن هدست بلوتوث  دیگر نیاز نیست هنگام رانندگی گوشی را در دست بگیرید یا برای وصل و قطع کردن گوشیتان چشم از جاده و خیابان بردارید.اتصال هدست بلوتوث

اتصال هدست بلوتوث

فن آوری بلوتوث این امکان را ایجاد می کند تا با اتصال هدست بلوتوث به گوشی اندروید شما در یک فاصله کوتاه اطلاعات را دریافت کنید. هر چند تلفن هایی که سیستم عامل اندروید را اجرا می کنند زیاد و متفاوت اند و هدست های مختلفی نیز وجود دارند اما روش اتصال هدست بلوتوث به گوشی اندروید بدون در نظر گرفتن هر دو دستگاه اساسا یکسان است. 

آموزش اتصال هدست به موبایل

اتصال هدست بلوتوث به اندروید

1 - هدست بلوتوث خود را شارژ کنید و سپس دکمه “Power” یا “Answer/End” را فشار دهید تا آن را روشن کنید.
2 - برای قرار دادن دستگاه در حالت اتصال دکمه “Power” یا “Answer/End” فشار داده و نگه دارید ویا گزینه اختصاص داده شده “Pairing” را انتخاب کنید. روش قرار دادن هدست بلوتوث در حالت اتصال به سازنده آن بستگی دارد. برای دستورالعمل های دقیق به دفترچه راهنمای کاربری آن مراجعه کنید.
3 - روی گوشی اندروید خود “Home” را انتخاب کنید.
4 - “Menu” و پس از آن “Settings” را انتخاب کنید.
5 - “Wireless & Networks” و سپس “Bluetooth Settings” را انتخاب کنید. 
6 - با انتخاب “Bluetooth”، آن را روشن کنید. گوشی اندروید منطقه را اسکن کرده و سپس ID هدست بلوتوث را نمایش می دهد.
7 - ID هدست بلوتوث را در لیست “Found” انتخاب کنید و در صورت درخواست، کلمه عبور برای اتصال را وارد کنید. یک مثال ساده برای کلمه عبور چهار تا عدد صفر است. اما برای کلمه عبور دقیق به دفترچه راهنمای کاربری هدست بلوتوث مراجعه کنید. و اکنون هدست بلوتوث و گوشی اندروید شما به هم متصل می شوند.
 

روش وصل کردن هدست بلوتوث با استفاده از NFC

مطمئن شوید گزینه NFC در گوشی فعال است و نمایشگر آن نیز فعال مانده است.
هدست را روشن کنید.
گوشی را روی هدست قرار دهید تا ناحیه های شناسایی NFC در دو دستگاه با هم مماس شوند.
دستورالعمل های جفت سازی روی گوشی را دنبال کنید. اگر رمزعبور درخواست شد، «0000» را وارد کنید.
توجه:برای اتصال های بعدی با دستگاه هایی که قبلا جفت سازی شده اند، ™‎Bluetooth را روشن کنید تا دستگاه ها به طور خودکار وصل شوند. اگر اتصال خودکار انجام نشد، دکمه تماس/موسیقی روی هدست را فشار دهید تا اتصال به صورت دستی برقرار شود.