سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت معتبر برای خرید و فروش قالب، اسکریپت و کد

سایت معتبر برای خرید و فروش قالب، اسکریپت و کد

 

سایت معتبر برای خرید و فروش قالب، اسکریپت و کد

 

یکی از راه‌های کسب درآمد از اینترنت، فروش فایل‌هایی مانند کدها و اسکریپت است. این فایل‌های فروشی می‌تواند اسکریپت PHP، قالب و افزونه وردپرس و قالب و افزونه برای سایر سیستم‌های مدیریت محتوا باشد. با توجه به اینکه استفاده از سایت codecanyon.net و themeforest و به طور کلی مارکت انوتو (envato.com) برای ایرانیان مشکل شده، در ادامه قصد دارم 3 سایت معتبر خارجی و ایرانی برای خرید و فروش قالب، افزونه، اسکریپت و انواع کدها معرفی کنم.

1 – سایت makiplace.com

این سایت به تازگی شروع به کار کرده و یک بازار جدید برای توسعه دهندگان و طراحان است. انواع مختلف کدها برای موبایل و سایت در این بازار خرید و فروش می‌شود. پرداخت در این سایت با کارت اعتباری و پی‌پال مقدور است. با عضویت در این سایت به مدت محدود می‌توانید 5 دلار اعتبار اولیه بدست آورید.

 

2 – سایت rtl-theme.com
سایت راست چین در ابتدای سال نود افتتاح گردیده، ایده اولیه طراحی این سایت بر پایه فراهم کردن مکانی جهت تجارت سهل و آسان طراحان وب و همچینین دسترسی آسان وب مسترها به کارهای بروز و با کیفیت بوده است.

زمینه فعالیت سایت، عرضه محصولات دیجیتال فارسی (اسکریپت، قالب، فارسی‌ساز و … ) در زمینه وب است. کلیه کاربران راست چین به دو گروه طراحان (فروشندگان) و مشتریان تقسیم می‌شوند، فروشندگان میتواند محصولات طراحی شده‌ی خود را در وب سایت راست‌چین به فروش برسانند و خریداران نیز از این محصولات آماده در پروژه‌های خود استفاده کنند.

3 – سایت zhaket.com
ژاکت یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات دیجیتال (Digital Goods) است و شما می‌توانید هرچیزی که به صورت دیجیتال می‌خواهید خرید کنید مثل ابزارهای لازم طراحی سایت (وردپرس و اسکریپت و …) و فایل‌های گرافیکی ارزشمند و عکس و … را از آن تهیه نمائید.

ژاکت از سال 2014 توسط علی حاجی محمدی تاسیس شد و فعالیت خود را به عنوان دومین محصول مجموعه همیار وردپرس، تحت نام مارکت وردپرس آغاز کرد و بعد از گذشت 2 سال نام خود را به zhaket.com (ژاکت) تغییر داد.