سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور عکس و کلیپ های در اینستاگرام را ذخیره کنیم

حتما خواسته اید که عکس ها یا فیلم های اینستاگرام را با کیفیت عالی دانلود کنید و بدون اسکرین شات گرفتن آنها را ذخیره کنید. با این آموزش می توانید عکس ها و فیلم های خود را رایگان و با کیفیت اصلی دانلود کنید.


  1. اینستاگرام را باز کنید و عکس یا فیلمی که می‌خواهید ذخیره کنید را بیاورید. آیکون منو (سه نقطه) در گوشه بالا-راست عکس را بزنید و از منوی باز شده، Copy share url را انتخاب کنید. آدرس اینترنتی این فیلم یا عکس در کلیپ‌بورد گوشی شما ذخیره خواهد شد.
  2. تلگرام را باز کنید و به گفتگوی با خودتان یا با یکی از دوستان مورد اعتمادتان وارد شوید. انگشت خود را در قسمت تایپ رو روی خط چشمک زن نگه دارید تا گزینه paste ظاهر شود و آدرسی که کپی کرده بودید را paste و ارسال کنید. فیلم یا عکس اینستاگرامی  شرح آن در زیر آدرسی که ارسال کرده اید، نمایش داده خواهد شد.
  3. در صورتی که تلگرام در حالت دانلود خودکار قرار ندارد، آیکون فلش به سمت پایین روی عکس یا فیلم، را بزنید و صبر کنید تا دانلود آن به اتمام برسد.
  4. پس از تمام شدن دانلود، یه آیکون منو (سه نقطه) در گوشه‌ی بالا-راست عکس یا فیلم ظاهر خواهد شد. آن را بزنید تا منوی مربوط باز شود. و از منو Save to gallery را انتخاب کنید.
  5. به گالری گوشی خود بروید. عکس یا فیلمی که می‌خواستید ذخیره کنید را در آنجا درون فولدر Telegram خواهید یافت