سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه پیام دریافتی تلگرام را بدون مطلع شدن فرد ارسالکننده مشاه

چگونه پیام دریافتی تلگرام را   بدون مطلع شدن فرد ارسال‌کننده مشاهده کنیم

هنگامی که شما یک پیام دریافتی از طریق تلگرام را مشاهده کنید، تیک کوچکی که در کنار آن پیام قرار دارد به‌صورت دو تیک تغییر شکل می‌دهد. این امر ارسال‌کننده پیام را از خوانده شدن پیامش توسط شما مطلع می‌سازد.

 

اپلیکیشن رسمی تلگرام این امکان را فراهم نمی‌کند تا کاربران این پروسه را غیرفعال کنند. از این رو، بسیاری از افراد به‌منظور جلوگیری از بروز این امر، به‌جای تلگرام از اپلیکیشن‌های مشابه دیگری نظیر موبوگرام استفاده می‌کنند. اما جالب است بدانید با استفاده از یک ترفند جالب در نسخه اصلی اپلیکیشن تلگرام، قادر به مشاهده پیام‌های دریافتی بدون مطلع شدن فرد ارسال‌کننده و دو تیک شدن آن پیام خواهید بود! 

به‌منظور مشاهده یک پیام دریافتی و مطالعه پنهانی آن در نسخه اصلی اپلیکیشن تلگرام، کافی است پس از دریافت پیام سریعاً اتصال اینترنت (موبایل دیتا یا وا‌ی‌فای) دستگاه را قطع کنید یا حالت پرواز گوشی هوشمندتان را فعال کنید. حال با خیال راحت اپلیکیشن تلگرام را اجرا و پیام دریافتی را مطالعه کنید.

 

 

سپس از تلگرام خارج شوید و دوباره وضعیت ارتباطی گوشی هوشمند خود را به حالت عادی بازگردانید. در این شرایط پیام دریافتی و مد نظر را خوانده‌اید، اما تلگرام آن را دو تیکی نمی‌کند و ارسال‌کننده پیام نمی‌تواند متوجه شود شما آن پیام را مشاهده کرده‌اید.