سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان رونمایی از آیفون 7 پرو

زمان رونمایی از آیفون 7 پرو

 

 

 زمان رونمایی از آیفون 7 پرو

آیفون 7 ، آیفون 7 پرو
دو مدل از آیفون (یعنی نسخه استاندارد و آیفون 7 پلاس) که احتمالا امسال رونمایی شوند ولی خبری از مدل سوم یعنی آیفون 7 پرو نیست.

آیفون 7 پرو امسال نمیاد

اپل احتمالا امسال از 3 آیفون جدید رونمایی خواهد کرد. شایعات قدیمی حاکی از آن است که آیفون 7 معمولی 4.7 اینچی، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو سه گوشی هوشمند جدید شرکت اپل خواهند بود. اما اطلاعات جدید نسخه سوم یعنی آیفون 7 پرو را رد می کنند.آیفون 7

آیفون 7
 
آیفون 7 پرو

آیفون 7 پرو

 

اگر شایعات پیشین درباره آیفون های جدید را مطالعه نکرده اید، اخبار مرتبط با اپل حاکی از آن است که آیفون 7 پرو نسخه سوم و جدید از گوشی های هوشمند پرچم دار اپل خواهد بود که قرار است از دو لنز دوربین پشتیبانی کند. امروز ایوان بلس (Evan Blass) که با نام کاربری evleaks@ در توییتر فعالیت می کند همه شایعات و اخبار مربوط به آیفون را رد می کند.
 
اطلاعات درباره آیفون 7

عکس ایفون 7 پرو


البته این موضوع برای اپل که مجبور است دستگاه دیگری به دسته گوشی های هوشمند خود اضافه کند و کاربران را با این زیرگروه ها از محصولات خود سردرگم کند، عجیب و غیرمنتظره به نظر می رسد.

البته پیش تر ایوان بلس در توییتر گفته بود که اپل نه یکی و نه سه تا بلکه تنها دو آیفون را معرفی خواهد کرد. وی همچنین گفته بود که این دو آیفون را با نام های رمز Sonora و Dos Palos معرفی می کند. در هر صورت همچنان شایعات و تصاویر مربوط به مدل آیفون 7 پرو وجود دارند و احتمالا این دستگاه به حقیقت می پیوندند.